تعمیرات موبایل

ساخت وبلاگ

کاری که شما باید انجام دهید این است که از راهنمای تعمیرات موبایل بسیار مفید رفع اشکال زیر استفاده کنید تا به مشکل بلندگوی گوشی خود و روش رفع آن پی ببرید.

مرحله ۱ : شناسایی مشکل

” هیچ صدایی از بلندگو بیرون نمی آید”

اگر با این مشکل مواجه شدید، چند دلیل می تواند داشته باشد. برای مثال، شما ممکن است از یک هدست یا وسیله دیگری استفاده کرده باشید که باعث ایجاد مشکل در بلندگو شده باشد. در هر صورت شما به مشکل برخورده اید. به مرحله دوم توجه کنید.

مرحله ۲ :

تعمیرات موبایل -هرگونه وسایل اضافی مورد استفاده همانند هدست را کنار بگذارید و یک پیام آزمایشی بر روی پست صوتی خود قرار دهید.

پیام های پست صوتی خود را چک کنید و پیام آزمایشی را اجرا کنید.

اگر صدای پیام را شنیدید، پس مشکل از هدست است و باید آن را تعویض کنید.

اگر صدای پیام را نشنیدید مرحله سوم را مطالعه کنید.

مرحله ۳ :

یک کلیپ ویدئویی آزمایشی صدادار بسازید و صدای خود را به مدت چند ثانیه در آن ذخیره کنید.

صدای ضبط شده را بر روی بلندگوهای خارجی خود اجرا کنید.

اگر صدای آن را می شنوید پس بلندگو سالم است.

اگر صدای آن را نمی شنوید سعی کنید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

اگر این عمل سودمند بود که عالی است! اگر سودمند نبود مرحله چهارم را مطالعه کنید.

تعمیرات موبایل

مرحله ۴ :

اگر هیچ یک از مراحل بالا نتوانست مشکل بلندگوی اندرویدی شما را رفع کند گوشی خود را به یک مرکز تعمیرات برید. گوشی شما ممکن است دچار ایراد سخت افزاری شده باشد، که بدین معناست که باید بلندگوی دستگاه تعویض شود.

گوشی های همراه ابزارهای گران قیمتی هستند که ما به طور دائمی در طول زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنیم. ایرادهای جزئی بسیار آزار دهنده تر از ایرادهای کلی هستند. اما داشتن مشکل بلندگوی اندرویدی آخر دنیا نیست. وقتی هدست خود را جدا می کنید بلندگوها را تست کنید و در صورت لزوم به سرعت آن را به نزدیک ترین فروشنده سامسونگ ببرید، از شما پشتیبانی خواهد شد و به سرعت کار شما انجام می شود.

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 314 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 4:09

اگر هنگام عکس گرفتن با مشکل سیاه شدن تصویر رو به رو می شوید و یا لکه های بنفش یا آبی روی صفحه می بینید و روی عکس های گرفته شده با دوربین نیز مشخص میشوند این علایم نشان می دهد که دوربین آیسایت شکسته و یا خراب است.

ما در این مقاله بهترین روش های عیب یابی و تعمیرات موبایل دوربین پشتی آیفون را برای مدل های ۵، ۴ و ۴s در اختیار شما میگذاریم.

نحوه عیب یابی دوربین آیسایت  در آیفون ۵ :

مشکل وجود لکه های بنفش روی عکس های این مدل از آیفون بسیار رایج است . اگر یک سطح سفید برای عکس گرفتن انتخاب کنید به راحتی متوجه می شوید آیا دوربین موبایلتان دچار مشکل لکه بنفش هست یا نه؟ اشکالات متداول دیگر مثل رگه رگه بودن تصویر یا از جا درآمدن لنز دوربین است که این مشکل با باز کردن و جاگذاری صحیح قطعات در کیس آیفون حل می شود و بقیه مشکلات دوربین آیفون فقط با تعویض دوربین آیسایت آن قابل حل است.

نحوه عیب یابی دوربین آیسایت  در آیفون ۴s :

تعمیرات موبایل دوربین این نوع آیفون تقریبا کار ساده ای است . برای تعویض حتما باید قطعه دوربین خود این موبایل تهیه شود . اگر پوشش لنز شکسته یا ترک خورده باشد، باید کل درپوش پشتی موبایل نیز تعویض شود . اگر مشکلاتی از قبیل پیکسله شدن تصویر، دیدن خطوطی روی تصویر دارید  یا این که هنگام اجرای برنامک (app)، شاتر دوربین باز نشده یا گیر میکند، باید کل دوربین تعویض شود.

نحوه عیب یابی دوربین آیسایت  در آیفون ۴ :

روش های عیب یابی دوربین آیفون ۴ مشابه آیفون۴s است و هیچ گونه تفاوتی ندارد .

نحوه عیب یابی  آیفون ۳G و ۳GS :

تعمیرات موبایل قطعه دوربین این مدل های آیفون با قیمت ارزان و مناسب در دسترس بوده و تعویض آن آسان انجام میگیرد.

ابزارها و قطعاتی که برای این کار مورد نیاز است : قطعه کامل دوربین آیسایت ، ست پیچ گوشتی مخصوص باز کردن موبایل ، ست پیچ گوشتی استاندارد فیلیپس یا ساعتی ،  پنس ، تیغ جراحی

روش تعمیرات موبایل به این صورت است که قبل از انجام هرکاری باید گوشی موبایل خاموش شود . سپس با پیچ گوشتی مخصوص موبایل دو پیچ کناری درگاه اتصال داک گوشی را باز کرده و کنار بگذارید. این دو هم اندازه و از دیگر پیچ های دیگر گوشی متمایز هستند . به آرامی درپوش را با کمی فشار انگشت شست دست خود به سمت پایین کشیده و از پشت موبایل بلند کرده ، سپس باتری را همراه بست نگهدارنده اش جدا کنید . با به کار بردن پیچ گوشتی استاندارد فیلیپس دو پیچی که باتری را در جایش نگه می دارد باز کنید . طول این پیچ ها با هم متفاوت است، پس به یاد داشته باشید هر یک را از کجا باز کرده اید. آن یکی که کمی بلندتر است، پیچ انتهایی است. یک بست نگهدارنده کوچک هم وجود دارد که جای آن در محل بسته شدن پیچ اولی است. برای برداشتن آن از پنس استفاده کنید. اکنون نوک پیچ گوشتی تخت را زیر بست باتری انداخته و آن را به آرامی از جایش در آورید ، گوشی را چرخانده و از کنار جای دکمه های ولوم صدا، به آرامی زیر باتری انداخته و باتری را از جایش درآورده و بردارید. فقط دقت کنید که زیاد به باتری فشار نیاورید.

سپس پوشش بالای بورد مقیاسی را بردارید . برای از جا درآوردن پوشش فلزی نقره ای رنگ بورد مقیاسی (logic) که دوربین را محافظت میکند ابتدا چهار عدد پیچ را با استفاده از پیچ گوشتی ساعتی و با حفظ جای آنها باز کرده سپس با استفاده از پنس یا پیچ گوشتی تخت، پوشش بورد را از جایش بلند کنید. دقت داشته باشید در انتهای پوشش یک بست کوچک ظریف قرار دارد، باید مراقب باشید به این بست زیاد فشار نیاورید. فقط باکمی فشار دادن انتهای پوشش به سمت پایین، با کمی سر دادن صفحه پوشش را از جایش خارج کرده و بردارید.

با استفاده از پنس یا پیچ گوشتی تخت ظریف، به آرامی دوربین را از روی بورد بلند کنید.قطعه جدید دوربین آیفون را روی بورد مقیاسی در جای قطعه دوربین معیوب گذاشته و به آرامی کمی روی بورد به سمت پایین فشار دهید تا جا بیفتد .حالا دوباره باید با استفاده از پیچ گوشتی ساعتی، پیچ های پوشش فلزی بورد لجیک را سر جای اصلی شان بسته و محکم کنید وپوشش فلزی بورد را جا بیندازید.

باتری و بست نگهدارنده سیم را سرجایشان انداخته و بست کابل را پیش از جا زدن باتری، طوری جا بیندازید که جای پیچ های آن با زیرش منطبق باشند . باتری را سر جایش قرار داده و به آرامی به سمت پایین فشار دهید تا حسابی در کیس گوشی جا بیفتد. با استفاده از پیچ گوشتی ساعتی پیچ اولی بست نگهدارنده را سر جایش محکم کنید. هنگام پیچ کردن بست را با دست دیگرتان، در جایش ثابت کنید تا پیچ بسته شود.

حالا درپوش را با چهار گوشه موبایل منطبق ساخته و سر جایش قرار دهید . درپوش را ملایم با کمی فشار دادن با انگشت شست دست جا بیندازید . هنگامی که درپوش پشتی آیفون سر جایش قرار گرفت، دو عدد پیچ آن را سر جاهایشان گذاشته و با پیچ گوشتی مخصوص موبایل محکم کنید . حالا میتوانید با آیفون خوذ عکس های خاطره انگیزی بیاندازید.   تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 335 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 4:51

تعمیرات موبایل

مرحله۱

سشوار را در حرارت متوسط قرار دهید.

به آرامی سشوار را روی درز های پشتی گوشی حرکت دهید. همواره اجازه ندهید سشوار از فاصله ی ۶-۱۰ سانتی متری به گوشی نزدیک تر شود.

سشوار را به مدت یک دقیقه روی گوشی حرکت دهید تا مواد چسبناک نگه دارنده ی گوشی شل شوند.

مرحله۲

هنگامی که مواد چسبنده شل شدند ابزار مکنده تان را در بالا-وسط گوشی قرار دهید و به آرامی عقب بکشید.

توجه

فقط مقداری بکشید که یک فضای کوچک ایجاد شود.

مرحله۳

هنگامی که فضای کافی ایجاد شد ابزار پلاستیکی مانند پیک گیتار وارد درز گوشی کنید.

ابزارتان را در امتداد اضلاع حرکت دهید تا مواد چسبناک زیر کاور شل شوند.

تعمیرات موبایل

مرحله۴

هشدار

با کشیدن خیلی سریع یا شدید ممکن است پشت گوشی را بشکند.

وقتی که مواد چسبناک به اندازه کافی شل شدند، ابزار مکنده تان را به آرامی بالا بکشید تا کاور پشتی از گوشی جدا شود.

توجه

مواد چسبناک باقی مانده باید برای اسمبل گوشی کافی باشد ولی، با یک بار باز شدن گوشی خاصیت ضد آب بودن آن از بین می رود.

مرحله۵

حال که کاور پشتی جدا شده، دسترسی به باتری و اتصالات آن امکان پذیر است.

با ابزاری پلاستیکی به آرامی متصل کننده را از مادربورد جدا کنید.

با استفاده از انگشتتان بقیه ی مواد چسبناک را جدا کنید.

مرحله۶

با ابزار پلاستیکی نوار چسبناک سفید رنگ را از پایین باتری جدا کنید.

با انگشتتان بقیه ی نوار را از روی باتری جدا کنید.

مرحله۷

ابزاری پلاستیکی و محکم را در امتداد ضلع راست باتری بکشید تا مواد چسبناک بین باتری و قاب آن شل شوند.

تعمیرات موبایل

هشدار

کابل های فلکس به طور عمودی در پایین گوشی و زیر باتری وجود دارند و به سادگی صدمه می بینند، ابزارتان را تنها در قسمت مشخص شده قرار دهید.

ابزار پلاستیکی را در پایین-وسط باتری قرار دهید تا مواد چسبناک آن شل شوند. ابزارتان را عمودی زیر باتری قرار داده و باتری را به دقت بالا دهید تا جدا شود. این کار ممکن است بدلیل مواد چسبناک قوی نیاز به زمان نسبتا زیادی داشته باشد.

مرحله۸

یک پیچ چهارسوی ۳ میلی متری در سمت راست-بالا مادربورد را باز کنید. مادربورد مدار سبز/ نقره ای بالا گوشی است.

تعمیرات موبایل

مرحله۹

با ابزار پلاستیکی از بالا و پایین محفظه ی پلاستیکی آن را بالا دهید. محفظه سیاه رنگ است و در گوشه ی بالا-راست گوشی قرار دارد.

کاور شارژ گوشی واقع در بالای ضلع راست را باز کنید. این باید باعث شود محفظه ی مشکی به سادگی از جایش درآید.

توجه

جدا کردن محفظه ممکن است سخت باشد، کافی است به آرامی همینطور آن را بالا دهید و بکشید تا جدا شود.

همچنین ببینید:  راهنمای تصویری نحوه افزودن یا حذف کردن یک شماره از لیست رد تماس موبایل ال جی LG G4

مرحله۱۰

با ابزار پلاستیکی، به آرامی نوار قرمز در گوشه بالا-راست را از مادربورد بلند کنید.

با انگشتتان قطعه را بلند کنید تا دوربین جلو جدا شود. این قطعه باید به سادگی جدا شود  تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 286 تاريخ : شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 3:53

هنگ کردن گوشی یک مسئله اعصاب خورد کن است و این مسئله زمانی به اوج می رسد که باتری گوشی غیر قابل تعویض باشد و بصورت پلمپ بر روی گوشی باشد . تعمیرات موبایل در این حالت باید به گوشی دست نزنید تا باتری خالی شود و خاموش گردد و یا اینکه بسپارید به تعمیرکار تا اتصال باطری را قطع کند تا مشکل حل گردد ولی ما یه راه حل بهتری را برای حل این مشکل داریم و تنها کافیست چند دکمه در گوشی را بصورت همزمان فشرده و چندین ثانیه نگه دارید ، اما این روش در گوشی های مختلف متفاوت هست پس با ما همراه باشید …

تعمیرات موبایل  ریست اجباری گوشی های آی فون :

نگه داشتن کلید پاور و Home تا زمانی که گوشی خاموش شود و به صورت معمول دوباره روشن شود.

 تعمیرات موبایل مدل های اندرویدی برند های سامسونگ, ال جی, هووای, ایسوس :

فقط نگه داشتن کلید پاور تا زمانی که گوشی خاموش شود و مجددا به صورت معمول روشن شود.

تعمیرات موبایل مدل های اندرویدی برند های سونی و HTC :

نگه داشتن کلید های پاور و دکمه زیاد کننده صدا به صورت هم زمان تا گوشی خاموش شود. در صورت نیاز برای دوباره روشن شدن گوشی هم کلید پاور را یک باردیگر بزنید.

نکته: بعضی از گوشی های سونی یه دکمه ریست اختصاصی دارند.  به طور مثال در گوشی Z2 دقیقا درطرف راست اسلات سیم کارت قرار‌ دارد .

تعمیرات موبایل برند های موتورولا و نوکیا سری لومیا :

نگه داشتن کلید پاور و کم کننده صدا تا زمانی که گوشی خاموش شود.  و سپس اگر گوشی به صورت اتوماتیک ریست و روشن نشد باید آن را به صورت دستی روشن کنید.

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 348 تاريخ : يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 3:23

گام اول: گوشی خود را از استندبای خارج کنید!

راه‌های زیادی وجود دارد تا اسمارت فون اندرویدی خود را بدون استفاده از دکمه پاور از حالت استند بای خارج کنید! تعمیرات موبایل

راه اول: یکی از ساده‌ترین راه‌ها مواقعی است که کسی با شما تماس می‌گیرد! در این مواقع گوشی شما روشن‌شده و می‌توانید به راحتی کنترل آن را به دست بگیرید!

راه دوم: گوشی خود را توسط شارژر به برق متصل کنید! گوشی شما روشن‌شده و می‌توانید با آن کار کنید!

راه سوم: اگر گوشی شما دکمه فیزیکی دوربین دارد، با نگه داشتن آن می‌توانید گوشی را روشن کرده و با آن کار کنید! این دکمه نرم‌افزار دوربین را فعال می‌کند که به راحتی می‌توانید آن را ببندید و با تلفن خودکار کنید!

نکته: اگر دکمه پاور گوشی شما گیرکرده است، نگران نباشید، به آرامی گوشی خود را تکان دهید و یا ضربه آرامی بر روی آن بزنید، به احتمال زیاد درست خواهد شد!

نکته دوم: از خاموش شدن گوشی خود به هر دلیلی جلوگیری کنید! چون بدون دکمه پاور دیگر نمی‌توانید آن را روشن کنید!

خب گوشی شما روشن شد، در گام دوم با نصب نرم افزارهایی مشکل این دکمه را حل می‌کنیم تعمیرات موبایل

گام دوم: نصب نرم‌افزار

1- تبدیل دکمه افزایش و کاهش صدا به پاور

این نرم‌افزار همان‌طور که از نامش پیداست، دکمه ولوم اسمارت فون شمارا به پاور تبدیل می‌کند! این نرم افزار نیازی به روت شدن گوشی شما ندارد و به راحتی بر روی اکثر اسمارت فون های اندرویدی کار می‌کند!

بعد از نصب این نرم افزار، شما به راحتی با فشردن دکمه‌های صدا، می‌توانید گوشی خود را از حالت استندبای خارج کنید و با لمس گزینه Screen off که بر روی نوتیفیکشن بار شما اضافه شده است می‌توانید گوشی خود را خاموش‌کنید. تعمیرات موبایل

البته نگران نباشید، وقتی گوشی شما روشن است، دکمه‌های مربوط به ولوم درست کار کرده و هیچ مشکلی نخواهند داشت.

2- نرم افزار Gravity unlock

نرم افزار دیگری که در هنگام خراب شدن دکمه پاور به شما کمک می‌کند! این نرم‌افزار از سنسورهای هوشمند گوشی شما برای انجام این کار کمک می‌گیرد! با فعال شدن این نرم افزار، هرگاه شما تلفن همراهتان را به دست بگیرید، اتوماتیک روشن می‌شود! هرگاه گوشی را بر روی سطح صافی بگذارید و یا آن را درون جیب خود بازگردانید، به طور خودکار خاموش خواهد شد.

گام سوم: حل دائمی این مشکل تعمیرات موبایل

راه‌های گفته شده همگی، موقتی هستند و هیچ کدام به طور دائمی توصیه نمی‌شوند.

این نرم افزارها به مرور بر باتری و سنسورهای گوشی شما تاثیر مخرب می‌گذارند! پس حتما در اولین فرصت به دنبال یک مرکز تعمیرات و خدمات معتبر گشته و اسمارت فون خود را به برای تعمیر به دست آنان بسپارید!

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 318 تاريخ : شنبه 13 شهريور 1395 ساعت: 14:15

تعمیرات موبایل میکروفن  یک واژه ی فرانسوی است  که در فارسی  صدابَر نامیده می شود دستگاهی است که صوت را به الکتریسیته تبدیل می کند و یا حسگری است که صوت را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. امروزه  در لوازمی چون موبایل ، تبلت ، لب تاپ  از میکروفن های داخلی استفاده می شود . ممکن است به دلایل مختلف از قبیل ؛ ضربه خوردن ، ورود گرد و غبار ، آب و یا سایر مواد خارجی  به داخل موبایل  میکروفن به درستی کار نکند . اگر در هنگام کار با میکروفن موبایل خود با مشکل مواجه هستید  . تعمیرات موبایل چند عامل را بررسی کنید :

میکروفن را بررسی کنید که مانعی در سطح آن وجود نداشته باشد .

ممکن است مشکل از نصب درایور باشد که  با موبایل شماسازگار نیست .

کلید های تنظیم صدا را بررسی کنید ممکن است تنظیمات صدا در موبایل  شما مشکل داشته باشد.

اگر بابررسی تمام موارد فوق مشکل رفع نشد ، با یک مرکز معتبر جهت تعمیر موبایل تماس بگیرید . مرکز سخت افزار ایران با بهره گیری از تیمی مجرب از متخصصین تعمیر موبایل ، میکروفن موبایل را عیب یابی و نسبت به تعمیرو یا تعویض آن اقدام خواهد کرد .

اگر در هنگام برقراری تماس با موبایل ، مخاطب صدای شمارا به درستی  نمی شنود . میکروفن موبایل شما مشکل پیدا کرده است و به درستی کار نمی کند . تعمیرات موبایل در این صورت ، مشکلات مختلفی در شنیدن صدا به وجود خواهد آمد مثلا ؛ صدا خیلی ضعیف است ، صدا همراه با نویز است  و یا اصلا شنیده نمی شود .

دلایل مختلفی سبب بروز این مشکل در تلفن های همراه می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از :

ورود گرد و غبار و اجسام خارجی به داخل میکروفن

ورود مایعات  به داخل موبایل

به هم خوردن تنظیمات صدا

جهت  تعمیرات موبایل  میکروفن موبایل  ، به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید . مرکزسخت افزار ایران ، مجهز به بخش تعمیر موبایل ، با به کار گیری بهترین متخصصین تعمیر موبایل ، توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را دارد . متخصصین مرکز پس از بررسی و عیب یابی گوشی  شما ، در اسرع وقت مشکل را حل خواهند کرد . در صورتی که میکروفن قابل تعمیر نباشد آن را با نمونه ی اورجینال تعویض خواهند کرد .

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : تعمیر میکروفن موبایل,تعمیر میکروفون موبایل, نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 306 تاريخ : يکشنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 13:39

تعمیرات موبایل اگر شما یک تعمیرکار هستین ممکنه با مشکل خاموش شدن گوشی هنگام زنگ زدن روبرو شده باشید و یا در آینده نزدیک حتما با این مورد رودررو خواهید شد و یا یک مصرف کننده از گوشی هستین حتما به این مشکل برخورده اید که در حال خواندن این مطلب هستین .

ما در اینجا روش های عمومی برای تعمیرات موبایل اینگونه مشکلات رو در اختیار شما قرار داده ایم و تقریبا در بسیاری از تلفن های همراه جوابگو است .

تذکر مهم : چنانچه شما کاربر عادی و غیر حرفه ای هستین حتما توصیه می کنیم به یکی از تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید در غیر اینصورت هرگونه عواقب ناشی از کار فقط و فقط  به عهده خود شخص شماست .

روش های تعمیرات موبایل و حل مشکل خاموش شدن :

قبل از هرچیزی سعی کنید از لحاظ نرم افزاری مشکل را بررسی کنید و در صورت جواب نگرفتن روش های فوق را تست کنید .

1 – قبل از هر چیزی از سالم بودن باتری و کانکتور باتری مطمئن شوید (تا حد امکان سعی کنید با یک باتری نو و اورجینال تست کنید)

2 – دستگاه را توسط منبع تغذیه روشن کنید و تست جریان کشی کنید (از حالت روشن کردن تا حالت استندبای)

در حالت استند بای گوشی باید 0.00 یا 0.01 آمپر جریان کشی داشته باشد (نحوه تشخیص ایراد گوشی از طریق جریان کشی)

3 – ماژول یا کادر آنتن گوشی از لحاظ اتصالی و سلامتی بررسی گردد در صورت وجود هر گونه اشکال حل گردد .

4 – در این مواقع ممکن است آی سی PF گوشی صدمه دیده باشد با ریبال یا رفع قلع مردگی سعی در حل مشکل نمایید و در نهایت IC تعویض گردد .

5 – ویبره یا اسپیکر هم ممکن است در هنگام زنگ خوردن باعث بوجود آمدن مشکل شود سعی کنید آنها را از مدار جدا کنید و تست کنید (البته بصورت نرم افزاری هم میشه غیرفعال کرد) تعمیرات موبایل

نکته : از هرگونه لحیم کاری و … در مسیر اتصالات خودداری کنید .

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 337 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 13:58

اکثر مشکلات شارژ نشدن گوشی به کابل usb یا کابل شارژر یا حتی به پورت یو اس بی مربوط است .

اگر گوشی شما هنگامی که شارژر را متصل میکنید اصلا شارژ نمیشود ، یا اتصال شارژر قطع و وصل میشود یا خیلی آهسته شارژ میشود نیاز به تعمیرات موبایل دارد ، این مشکلات عادی است که اکثر کاربران با آن برخورد میکنند . چند چیز است که ممکن است باعث این مشکل شود .

راه حل مشکل پورت usb

سریعترین و راحت ترین و موفق ترین روش یک تعمیرات موبایل ساده بر روی سخت افزار است که خود شما به راحتی میتوانید انجام دهید . مشکل اکثر اوقات به علت عدم تماس سطح فلزی داخل درگاه usb و شارژر میکرو یو اس بی می باشد . این مشکل یا عیب ساخت بوده که کارخانه ای می باشد یا بخاطر زدن و درآوردن مستمر کابل شارژر به گوشی می باشد . کاری که شما باید بکنید این است که گوشی را خاموش کنید و اگر ممکن است باتری را در بیاورید ، از یک چیز کوچک مانند یک خلال دندان ، برای بالا آوردن لبه فلزی داخل درگاه یو اس بی گوشی با تبلت خود استفاده نمایید . البته این کار را باید بسیار با دقت و آرام انجام دهید ، سپس باتری خود را دوباره جا بزنید و گوشی را به شارژ بزنید . 90 درصد این کار مشکل را حل میکند .

لبه فلزی کوچک داخل پورت usb گوشی خود را بررسی کنید . ممکن است کابل به طور مناسب اتصال برقرار نکند . اگر مشکل قطع و وصل شدن شارژر دارید یا اگر حتی بدون وصل کردن شارژر گوشی شما علامت شارژ شدن را نشان میدهد ، مشکل از پورت Usb می باشد و این اتصال های نادرست باعث میشود که گوشی نه تنها شارژ نشود بلکه از شارژ آن هم کاسته شود ! برای حل این مشکل مطابق تصویر زیر لبه نشان داده شده را یک مقدار با خلال دندان یا چیز مشابه به سمت بالا فشار دهید طوری که این لبه مقداری بالاتر بیاید البته حواستان باشد زیاد فشار وارد نکنید چرا که ممکن است این لبه آسیب ببیند

تعویض کابل

بی دوام ترین قسمت شارژر قطعا کابل آن می باشد نه آداپتوری که به پیریز متصل میشود . بنابراین اگر گوشی شما مشکل شارژ شدن دارد و روش قبلی مشکل را برطرف نکرد ، این احتمال است که کابل شما معیوب باشد . قبل از اینکه سریع به بیرون رفته و یک جایگزین تهیه کنید ، یک کابل usb از دیگر دستگاههای خود جدا کرده و روی گوشی امتحان کنید . اکثرا کابل ها بع علت پیچ خوردن ، لوله شدن و کشیده شدن دچار ساییدگی میشوند . بجای اینکه یک شارژر کامل بخرید شاید شما تنها به یک کابل نیاز داشته باشید .با این حال اگر به نظر نمیرسد که کابل مشکل داشته باشد ، خود آداپتور را چک کنید ممکن است آن اشکال داشته باشد . همچنین کابل و شارژر را روی گوشی دیگر امتحان کنید تا ببینید به صورت عادی کار میکند یا نه . برای  آیفون از یک پورت شارژر خیلی سبک و بی دوام استفاده شده است .

تمیزکاری کنید

بعضی وقت ها دلیلی که باعث شارژ نشدن گوشی میشود اینست که چیزی در پورت گیر کرده باشد یا گرد و خاک زیادی از برقراری اتصال مناسب جلوگیری میکند . کرک و پشم جیب شلوار ، گرد و خاک یا آشغال های ریز میتواند به تمام سوراخ های گوشی نفوذ کند بنابراین برای اطمینان از این موضوع به داخل پورت میکرو یو اس بی یا داخل کابل شارژر نگاه کنید . البته حواستان باشد هیچوقت گوشی خود را نزدیک آب یا شرایط آب و هوایی خیلی گرم یا مرطوب شارژ نکنید . تعمیرات موبایل همچنین از شارژ کردن بیش از حد گوشی بپرهیزید. شارژ کردن گوشی در طول شب مناسب نمی باشد چرا که باتری فقط به 2 یا 3 ساعت زمان احتیاج دارد تا کامل شارژ شود . حال اگر در طول شب داخل شارژ بماند ممکن است به انفجار باتری و آسیب دیدن گوشی بیانجامد .

تعویض باتری

اگر گوشی شما قدیمی است یا به نظر میرسد که عجیب غریب رفتار میکند ممکن است مشکل شما از باتری خراب باشد . اگر گوشی شما دارای قاب پشت می باشد ، درب باتری را بردارید و مطمئن شوید که باتری برآمده نشده باشد یا شکلش تغییر نکرده باشد و یا نشت نکرده باشد . اگر اینطور بود آن را سریعا خارج کنید و محل را با دقت تمیز کنید که باعث خوردگی نشود . تعمیرات موبایل اگر گوشی شما دارای باتری جدا نشدنی است میتوانید گوشی خود را به پشت روی میز بگذارید و آنرا بچرخانید . اگر باتری باد کرده باشد گوشی خواهد چرخید . البته فراموش نشود بعضی گوشی ها دارای طراحی منحنی شکل هستند پس آنها را اشتباه نگیرید . در صورت باد کردن باتری آن را با یک باتری اصلی سازنده یا مارک های معتبر دیگر تعویض نمایید . باتری جدید حداقل می بایست دو سال کار کند . البته این بستگی به تعداد دفعات شارژ و خالی شدن باتری بستگی دارد .

استفاده از پریز برق دیوار

استفاده از پریز برق داخل دیوار نسبت به رایانه یا لپ تاپ همیشه باعث زودتر شارژ شدن گوشی میشود . این بخاطر شدت جریان متفاوت و پتانسیل چند برابری پریز نسبت به برق رایانه یا لپتاپ می بشد . البته اگر شما از کابل و آداپتوری به جز آنکه در جعبه گوشی همراه آن است استفاده نمایید ، ممکن است که آن برای گوشی شما به اندازه کافی قوی نبوده و گوشی را درست شارژ نکند . به عنوان مثال اگر شما از شارژری که همراه با هدست بلوتوث آمده باشد استفاده میکنید ممکن است قدرت لازم برای شارژ کردن گوشی را نداشته باشد . ممکن است پریز برق دیواری شما مشکل داشته باشد اما احتمال آن کمتر است . برای شارژ کردن سریعترحالت هواپیما را فعال کرده یا گوشی خود را خاموش کنید .

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 322 تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 13:31

با سلام امروز میخواهم در بخش تعمیرات موبایل برای شما روش تعمیر کلید های گوشیهای تلفن یا کنترل را بگم وقتی خیلی بد کار میکنند ...

در این حالت اول شما باید مهارت باز کردن گوشی یا کنترل را داشته باشید اگر این مهارت را داشته باشید باقی داستان خیلی خیلی ساده است . تعمیرات موبایل شما گوشی یا کنترل را باز میکنید و با جایی میرسید که یک مدار دارید که عموما سبز رنگ است و کلید ها که حالت لاستیکی و نرم است اگر باز کردید مشاهده میکنید که روغنی شده و چسبناک است شاید فکر کنید این چسب یا روغن باید به این صورت باشد ولی این گونه نیست این چربی همان چربی دست و یا صورت شماست که داخل گوشی یا کنترل نفوذ کرده است . شما باید با مقداری پنبه آغشته به الکل این چربی را کاملا از روی مدار و قسمت لاستیکی کلیدها کاملا تمیز کنید و با یک پنبه خشک آن را کاملا خشک کنید که هیچ اثری از چربی روی هیچ کدام نباشد اگر لازم شد چندین بار این کار را انجام دهید بعد از این کار قسمت لاستسکی را برداشته و اگر دقت کنید زیر هر کلید یک دایره مشکی رنگ هست که باید دقت کنید این دایره  ها خراب نشود ..یک کاغذ تمیز گرفته و آن را روی میز گذاشته و به حالتی که انگشتتان روی مثلا کلید 1 است روی کاغذ گذاشته طوری که دایره سیاه رنگ زیر کلید 1 روی کاغذ قرار بگیرد و فشار بیاورید روی کلید و به مقدار 3 سانتی متر روی کاغذ بکشید تا دایره سیاه رنگ زیر کلید یک خط مشکی روی کاغذ ایجاد کند با این کار شما یک لایه نازک از این دایره مشکی رنگ که مهمترین قسمت کنترل است را برداشته اید و آن را تمیز کرده اید به خاطر داشته باشید این کار را نباید زیاد انجام دهید چون اگر لایه مشکی از بین برود دیگر کلید عمل نخواهد کرد . تعمیرات موبایل .این کار را روی تک تک کلید ها انجام دهید و کنترل یا گوشی را ببندید و ببینید چقدر کلید ها خوب عمل میکند ..

اگر روش بالا جواب نداد و باز هم کلید ها بد کار کرد شما باید فویل المینیوم دولایه روی قسمت مشکی رنگ بچسبانید برای این روش شما باید یک آدامس موزی زرد رنگ خریداری کنید و فویل المینیومی آن را گرفته و به اندازه دایرههای مشکی رنگ برش داده و روی قسمت دایره های مشکی بچسبانید (تعمیرات موبایل ) روش چسباندن به این صورت است که قسمت سفید رنگ را چسب زده و قسمت المینیومی باید بالا باشد و دیده شود در ضمن قبل از چسب زدن کاملا باید قسمت لاستیکی و مدار تمیز و خشک باشد تا چسب بهتر بچسبد در ضمن از چسب قطره ای استفاده کنید و بعد از چسباندن چند ساعت با کنترل کار نکنید تا خشک شود .

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 328 تاريخ : يکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت: 13:36

براساس آنچه در تاریخچه این شرکت آمده، یکی از نخستین تلفن های همراهی که سامسونگ تولید کرد، کار نمی کرد! و مدیرعامل شرکت به بخش تولید موبایل کارخانه رفت و موجودی را سوزاند! بعد از این اتفاق سامسونگی ها نگاه جدیدتری به موبایل داشتند و در سال 1999 یکی از اولین تلفن های همراه مجهز به اینترنت را تولید کردند. کم کم موبایل به یکی از سودآورترین محصولات سامسونگ تبدیل شد. سامسونگ اولین تلفن همراه فلگ شیپ اندورید یعنی گلکسی S را در سال 2010 در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد. این گوشی تلفن همراه هم اکنون به نسل سوم خود رسیده و یکی از بهترین انتخاب ها برای خریداران تلفن همراه است.

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ سرویس در سال ۱۳۸۸ با پشتوانه ۲۰ سال سابقه فنی و مدیریت اجرایی مدیران آن در حوزه تخصصی سخت افزار کشور و با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان باسابقه و مجرب تاسیس شد. به جرأت می توان گفت نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ سرویس یکی از برترین شرکت های خدمات تعمیرات تخصصی تلفن همراه در ایران و خاورمیانه می باشد. به همین دلیل این شرکت دارای مجهزترین مرکز تعمیرات مشتریان تلفن همراه سامسونگ در ایران می باشد.

  کادر مجرب تعمیرات موبایل این مرکز بطور حرفه ای آموزش دیده و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی می باشند. ضمناً این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه سامسونگ بهره می گیرد .مسئولیت پذیری بالا در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی سامسونگ و تعمیرات انجام شده ، حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان در این مجموعه و همچنین تمام مهندسین نمایندگی سامسونگ سرویس موفق به گذراندن دوره تخصصی تعمیرات تلفن همراه از سازمان فنی و حرفه ای میباشند. به همین دلیل نمایندگی سامسونگ سرویس تعمیرات موبایل  را به عنوان یک شرکت معتبر از دیگر تعمیرگاه های متفرقه متمایز می سازد.

تعمیرات موبایل...
ما را در سایت تعمیرات موبایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین mobilemabna بازدید : 366 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 15:13